Previous Next

نام مرکز گردشگری آنتالیا : منطقه بندر - ساحل تفریحی آنتالیا | Harbour District / Antalya Marina

نرخ قیمت: رایگان

آدرس: Kaleici Marina, Antalya, Turkey

این بندر در ساحل آنتالیا که شهری محبوب به خاطر شنا، قایق رانی و دیگر تفریحات ساحلی است واقع شده است. این بندر تفریحی که به شکل هلال ماه است در طول ساحل کشیده شده و علاوه بر بندرگاه قدیمی شامل بندر تجاری بزرگتری نیز می باشد.


Previous Next

نام مرکز گردشگری آنتالیا : کالیچی آنتالیا | Kaleici

شهر قدیمی آنتالیا کالیچی شامل مکان های تاریخی بسیاری است. بازسازی تفریحگاه ساحلی و اسکله باعث اضافه شدن هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های متعددی به این شهر شده و آنرا به منطقه گردشگری مشهوری تبدیل کرده است.


Previous Next

نام مرکز گردشگری آنتالیا : بندر قدیمی آنتالیا | The Old Port Antalya

نرخ قیمت: رایگان

آدرس: / کالیچی

آنتالیا به علت داشتن بندرگاهی خوب در دو هزار سال پیش تاسیس شد و در زمان رومیان به بندری مهم در آسیای صغیر تبدیل گردید. رومیان استحکامات شهر را تقویت کرده و امکانات بندر را افزایش دادند. در طول دوره بیزانس و امپراتوری ترکان سلجوقی و عثمانی زندگی روزمره در آنتالیا در این بندر متمرکز شده بود.


Previous Next

نام مرکز تفریحات آنتالیا : هیپ نوتیس کیبل اسکی آنتالیا | Hip-Notics Cable Ski

زمان باز بودن: همه روزه از 9 صبح تا 10 شب

کیبل اسکی یا اسکی با کابل اسکی روی آب است اما توسط یک قایق کشیده نمی شود بلکه توسط کابلی که در فاصله 8 تا 12 متر بالاتر از سطح آب به صورت خاصی از چند دکل معلق است کشیده می شود. این کابل در جهت عقربه های ساعت به دور دریاچه به واسطه یک موتور برقی که با سرعت 20 تا 65 کیلومتر در ساعت متغیر است در حرکت می باشد.


Previous Next

نام مرکز تفریحی آنتالیا : غواصی در دریای مدیترانه

آنتالیا نقطه جذاب دیگری برای غواصان است و شهر ساید نیز بهترین مکان برای غواصی در آینده نزدیک می باشد. در تورهای روزانه از بین 3 جزیره 6مکان را برای غواصی خواهید یافت. همچنین در سفرهای روزانه به آدراسان قادر خواهید بود دنیای دست نخورده زیر آب مانند غار بت (خفاش) را کشف کنید.


Previous Next

نام مرکز تفریحات آنتالیا : ساحل کاپوتاش آنتالیا | Kaputas Beach

زمان باز بودن: از ساعت 9 صبح 7 بعد از ظهر

نرخ قیمت: رایگان

آدرس: Merkez Kas Merkez, Kas, Antalya, Turkey

ساحل کاپوتاش در فاصله 20 کیلومتری از شهر کاش و 7 کیلومتری از شهر کالکان واقع شده است. این ساحل در مکانی که دره بسیار باریکی به سمت صخره هایی با شیب تند و جنگل در خلیج کوکچکی به همین نام (کاپوتاش) به ساحل دریا می رسند قرار دارد.


Previous Next

نام مرکز تفریحی آنتالیا : رودگردی (رفتینگ) آنتالیا | Rafting

برای انجام کاری کمی متفاوت می توانید رودگردی را در آنتالیا امتحان کنید. روزی مهیج که به شما فرصت گردشی سریع با منظره نفس گیر جنگل های سرو در دره عمیق و باریک کوپرولو پارک ملی را می دهد. 


Previous Next

نام مرکز تفریحات آنتالیا : پارک آبی ددمن آنتالیا | Dedeman Aquapark

زمان باز بودن: از ساعت 9 صبح 7 بعد از ظهر

نرخ قیمت: حدوداً 12 یورو

آدرس: SirinyalI Mah.Lara Yolu No:01 | Muratpasa, Antalya 07160

پارک آبی ددمن پارکی سرگرم کننده در آنتالیاست و برای گردشگران و محلی های آنتالیا بسیار سرگرم کننده می باشد.


Previous Next

نام مرکز تفریحات آنتالیا : پارک آبی و دلفین سی لانیا آنتالیا | Sealanya Dolphinpark Seapark

زمان باز بودن: از 15 ماه می تا 5 اکتبر از ساعت 10 تا 5 بعد از ظهر

نرخ قیمت: در حدود 20 یورو برای بزرگسالان و کودکان بالای 9 سال، کودکان بین 4 تا 9 سال در حدود 15 یورو و کودکان زیر 4 سال رایگان است

آدرس: Fugla mah. Akdeniz Bulv. Türkler / ALANYA

سی لانیا در 20 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است و دارای دو جاذبه گردشگری، پارک دلفین ها و پارک آبی است. همه نوع فعالیتی در این پارک وجود دارد. از جمله شنا کردن، قواصی با لوله تنفسی و دیدن نمایش. در پارک دلفین می توانید دلفین پوزه بطری ای، خوک دریایی خز دار و شیرهای دریایی جنوب آمریکایی را ببینید.


Previous Next

نام مرکز تفریحات آنتالیا : تروی آکوا (پارک آبی تروی) آنتالیا | Troy Aqua

زمان باز بودن: نمایش دلفین ها هر روز در ساعات 11 و 2:30 به غیر از زمستان, در زمستان فقط در روزهای چهارشنبه و شنبه ساعت 2:30

نرخ قیمت: حدوداً 25 یورو برای بزرگسالان و 20 یورو برای کودکان

آدرس: İleri Başı Mevkii, Antalya

در ورودی پارک آبی تروی با درب اصلی و برج های تروی روبه رو خواهید شد. زمانیکه به زمین مسطح پهناوری از آبشاری به طول 10 متر رسیدید که شبها مشعلی روشن است حتما از پله های مارپیچ بالا بروید. بعد از آن در آستانه سرگرمی بینظیری خواهید بود.


Please publish modules in offcanvas position.